wtorek, 2 kwietnia 2013


Lindsay Lohan: "JESTEM W CIĄŻY!"



Lindsay Lohan: JESTEM W CIĄŻY!
Miejmy nadzieję, że to jedynie żart ze strony celebrytki, choć media na całym świecie zastanawiają się właśnie, czy Lindsay Lohan również wzięła udział w prima aprilisowych dowcipach. Wczoraj na Twitterze aktorka poinformowała, że... spodziewa się dziecka.

To oficjalne. Jestem w ciąży - napisała.

Wiadomość gwiazdy szybko stała się jedną z najpopularniejszych w serwisie, a media chętnie ją komentują. Problem w tym, że nie wiadomo, gdzie Lohan była w tym czasie. Status aktualizowała tuż przed północą zachodniego czasu. Na wschodnim wybrzeżu było już po północy.

Wygląda na to, że o ciąży "dowiedziała się" na jednej z takich imprez: Lindsay Lohan PIJANA POD STOŁEM! (FOTO)

Na wszelki wypadek gratulujemy! 
Lindsay Lohan: JESTEM W CIĄŻY!Lindsay Lohan: JESTEM W CIĄŻY!

Brak komentarzy: