poniedziałek, 1 kwietnia 2013


"Rysiek z Klanu" zagra z... Chuckiem Norrisem!


Rysiek z Klanu zagra z... Chuckiem Norrisem!
Mimo że Piotr Cyrwus i jego postać Ryśka z Klanu cieszą się dużą popularnością i sympatią, w jednym z wywiadów narzekał, że nie przekłada się to na jego finanse.

Zawsze mnie to dziwi, że jestem taki popularny, a nie dostaję propozycji reklamowych – powiedział. Nie dostałem żadnej roli przez to, że jestem popularny, ani właśnie żadnej reklamy.

Okazuje się, że po tym wywiadzie kilka firm zgłosiło się do "Ryśka" i zaproponowało mu role w reklamach. Ostatecznie Cyrwus zgodził się na kampanię banku. W spocie pojawi się obok Chucka Norrisa.

Do reklam nie miałem szczęścia. Ostatnio rzeczywiście w dwóch wywiadach dziennikarze mnie o to zapytali. Odpowiedziałem, że to może lepiej, że nie mam takich propozycji, bo nie muszę wybierać. A za tydzień dostałem propozycję, i to niejedną - chwali się na łamach Życia na gorąco. Przez lata postać, którą kreowałem w "Klanie", była przez niektórych widzów postrzegana jak Chuck Norris. Teraz po raz pierwszy się z nim zetknę. Mogę zdradzić, że gram postać, która ma wiele kredytów i nie bardzo wie, co z tym zrobić. Mojego bohatera nie stać na wakacje. To Norris będzie go wyciągał z tego kłopotu.

Przypomnijmy, jak wypadł w roli szefa mafii:




http://w397.wrzuta.pl/film/5fQEY1p0z0c/
Rysiek z Klanu zagra z... Chuckiem Norrisem!Rysiek z Klanu zagra z... Chuckiem Norrisem!

Brak komentarzy: