środa, 5 marca 2014

"Nie chcę pokazywać się na ściankach W POŻYCZONYCH CIUCHACH!"

Nie chcę pokazywać się na ściankach W POŻYCZONYCH CIUCHACH!
Agnieszka Włodarczyk przez ostatnie dwa lata nie otrzymała żadnej roli w telewizji ani w filmie. Chętnie chodziła za to na warszawskie imprezy. W najnowszym wywiadzie zapewnia jednak, że wydoroślała i ścianki nie są jej już niezbędne do życia. Przy okazji znów próbuje ocieplić wizerunek chwaląc się publicznie, że pomaga zwierzętom.

Ja mogę powiedzieć jak zmieniły się moje priorytety. Zamiast chodzić na imprezy, wolę angażować się w pomoc zwierzętom, współpracować z fundacjami działającymi na ich rzecz - mówi w dzisiejszym dodatku do Faktu. W taki właśnie pozytywny sposób, dla szczytnego celu wolę wykorzystywać swoją popularność. A nie po to, by pokazywać się na ściankach w pożyczonych ciuchach, udając, że są moje.
Agnieszka podkreśla, że jest do tego stopnia skromna, że myśli o zakładaniu kilka razy tej samej sukienki: 
Często mam ochotę wyjść trzy razy w tej samej sukience, żeby udowodnić, że nasz show-biznes to wcale nie jest Hollywood. Zawsze jestem zestresowana, kiedy muszę się pokazać na czerwonym dywanie i wiem, że będę oceniana od góry do dołu: czy wybrałam dobre buty, czy nie wygniotłam sobie spódnicy. To jest słabe.
Agnieszka skomentowała także fakt, że coraz rzadziej można ją zobaczyć jako aktorkę. Zapewnia, że to jej decyzja, a nie producentów. Twierdzi, że miała tak dużo propozycji współpracy, że "chciało jej się płakać":
Zrobiłam sobie przerwę, wreszcie miałam czas, aby wszystko w życiu poukładać. Wcześniej miałam sporo pracy. Zaczęło się od "Jak oni śpiewają", potem były "Gwiazdy tańczą na lodzie", potem znowu "Jak oni śpiewają", a do tego wszystkiego dwa seriale w dwóch różnych miastach i zdjęcia do fabuły. A jakby tego było mało, jeszcze koncertowałam. W pewnym momenciepoczułam ogromne zmęczenie i marzyłam o odpoczynku. Do tego stopnia, że kiedy dostawałam kolejne propozycje pracy, to chciało mi się płakać.
Współczujecie?
Nie chcę pokazywać się na ściankach W POŻYCZONYCH CIUCHACH!Nie chcę pokazywać się na ściankach W POŻYCZONYCH CIUCHACH!Nie chcę pokazywać się na ściankach W POŻYCZONYCH CIUCHACH!

Brak komentarzy: