czwartek, 27 czerwca 2013

Zuza o Marceli: "JESTEM ZA GRUBA, ale ona jest NIŻSZA!"


Napięcie między Marcelą Leszczak a pozostałymi uczestniczkami trzeciej edycji Top Modeldostrzec można było od samego początku programu. 21-letnia aspirująca modelka na każdym kroku podkreślała, że nie przyszła do TVN-u zawierać przyjaźni, ale "wygrać". Niestety dla niej, została pokonana przez bardziej sympatyczną Zuzannę Kołodziejczyk.
Okazuje się, że konflikt między dziewczynami przybrał ostatnio na sile. Jak twierdzi Zuza, Marcela udaje dobrą koleżankę, ale potem obgaduje ją za plecami...
Słyszałam po finale, że Marcela brzydko o mnie mówi. Zgodzę się, że jestem za gruba, ale za niska? Marcela jest ode mnie niższa - mówiła Kołodziejczyk w rozmowie z TVN. Świat jest wolny, może mówić co chce. Dziwi mnie, że jak się witamy, to tak jak byśmy były najlepszymi przyjaciółkami, a przy innych jedzie po mnie. Powiedziała, co chciała. Nie było konfrontacji. Ja pierwsza nic nie powiem. Będę miała przylepiony uśmiech do twarzy. Jak będzie chciała to wyjaśnić, to czemu nie.
Dodajmy, że jak na razie Leszczak wystąpiła w kilku sesjach zdjęciowych, Kołodziejczyk zaś zapraszana jest na pokazy - ostatnio na Warsaw Fashion Week.  
Zuza o Marceli: JESTEM ZA GRUBA, ale ona jest NIŻSZA!Zuza o Marceli: JESTEM ZA GRUBA, ale ona jest NIŻSZA!Zuza o Marceli: JESTEM ZA GRUBA, ale ona jest NIŻSZA!

Brak komentarzy: