niedziela, 31 marca 2013

Krótki wywiad z Vanessa Hudgens

 
Czy widziałaś już zdjęcia z Hawaii?
V: Oh tak razem z Zaciem widzieliśmy te zdjęcia. Naprawdę planowaliśmy zrobić sobie te wakacje w Lipcu ale nie wiem dlaczego postanowiliśmy pojechać teraz! A co do zdjęć. Te zdjęcia nie były puszczone na internet przeze mnie! Ktoś po prostu je zrobił i dal na internet. To dziwne uczucie zobaczyć takie zdjęcia w internecie! Publiczne zdjęcia są dobre ale te inne… Byłam w bikini!:) Ale tak naprawdę to było bardzo milo spędzić czas w miłym towarzystwie. I mieć randkę!
Czy teraz po tym zdarzeniu przyznajesz sie ze jesteś z Zaciem?
V: TAK! Czasami zastanawiam sie czy to była dobra decyzja związać sie z takim wariatem!:)(śmiech)
Co pomyślałaś kiedy pierwszy raz zobaczyłaś Zaca Efrona?
V:Ooh la la!(śmiech) To przecudny chłopak! Dlatego ze jest naprawdę słodki i śmieszny! Zac jest flirciarzem! Po prostu jest bardzo miły!
Jak było w liceum?
V:Tak naprawdę nie chodziłam do liceum. Od 7 klasy uczyłam sie w domu. Po prostu nie mogłam bo wyjeżdżałam z miejscowym teatrem.
Czy serfujesz po internecie?
V:Cały czas! Oglądam zdjęcia i mowie do siebie: Dobrze to co Zac robi dzisiaj? I patrze na strony poświęcone niemu. Ale czasem jest mi bardzo przykro co na forum ludzie piszą o mnie. To bardzo przykre. Ale ludzie piszą tez bardzo mile rzeczy i to jest przyjemne!

Brak komentarzy: