piątek, 8 marca 2013

Jak gwiazdy spędzają Dzień Kobiet?


Na wyjątkowe święto - wyjątkowe plany
Jak gwiazdy spędzają Dzień Kobiet?
Jak gwiazdy spędzają Dzień Kobiet?
Bez kobiet świat nie byłby tak kolorowy. Dlatego 8 marca mężczyźni w sposób szczególny adorują wszystkie panie wręczając im bukiety kwiatów czy pudełka czekoladek. Spytaliśmy gwiazdy, czy jakoś szczególnie obchodzą dzisiejszy dzień oraz jak chciałby go spędzić, aby był w pełni udany.

Agnieszka Szulim jest nowoczesną kobietą i nie w głowie jej goździki czy słodkości. Dziennikarka najchętniej 8 marca wybrałaby się na manifę:
- Ponieważ widzę, że to jest piątek i jest to jeden z takich dni dla mnie ludniejszych w tygodniu, to może w końcu wybiorę się na manifę. Zawsze chciałam, ale nigdy mi się to nie udało. Ja bardzo wspieram środowiska feministyczne, także jak będzie manifa, to ja się z chęcią tam pojawię.

Agnieszka Popielewicz jako świeżo upieczona mama marzy tego dnia o błogim lenistwie.
- Chyba na jakiejś ciepłej plaży, bo już mam dość zimy - zdradziła dziennikarka.

Zapracowana Joanna Liszowska swoje życie musi dzielić pomiędzy Polską a Szwecją, dlatego 8 marca spędziłaby najchętniej ze swoim ukochanym.
- Na spokojnie i w ramionach mojego męża - powiedziała nam aktorka.

Brak komentarzy: