poniedziałek, 11 marca 2013


Peja pokazał swoją córeczkę: To moje szczęście

 
alex
 
10.03.2013 08:00
A A A Drukuj
Peja niedawno zadebiutował w roli ojca. Nie ukrywa swojego szczęścia i podzielił się nim z fanami.
Youtube
Do sieci trafił właśnie film, w którym Peja dziękuje i gratuluje uczestnikom programu "Żywyrap". Wystąpił przed kamerą  swoją małą córeczką.
W związku z tym, że obejrzałem właśnie wszystkie 3 części finałowego cyklu "Żywyrap", a nie było mnie na wielkiej ceremonii kończącej, z rozdaniem nagród, bo uciekłem w związku z bardzo ważnym... ważniejszym powodem, także ta moja nieobecność była uzasadniona moim szczęściem... - zaczął przemówienie, czule tuląc maleństwo.
Nie da się też nie zauważyć dumnie noszonej na serdecznym palcu obrączki. Dziecko, żona i ulubiona muzyka - czego chcieć więcej od życia?
PejaYoutube
źródło kotek.pl

Brak komentarzy: