piątek, 8 marca 2013

Sablewska przyznała się do kolejnych zabiegów chirurgicznych

Co poprawiała oprócz ust?
Sablewska modeluje sobie kości policzkowe
Sablewska modeluje sobie kości policzkowe
Operacje plastyczne gwiazd są w naszym kraju ciągle tematem tabu. Jedną z nielicznych celebrytek, która przyznaje się do poprawiania urody przy pomocy medycyny estetycznej jest Maja Sablewska. Była menadżerka Dody otwarcie przyznała się do korekcji ust, jak i stosowania botoksu. W rozmowie z Gosią Boy w jej autorskim internetowym programie "Small Talk" była menadżerka gwiazd przyznała się do kolejnych zabiegów, jakimi poprawia swoją urodę. Przypomnijmy: "Mam 32 lata, używam botoksu"
- Bardzo lubię taki zabieg, który jest połączeniem Icoone'a, czyli takiej maszyny, która stymuluje pracę i skórę twarzy. Fajnie wydobywa później kości policzkowe. To też jest bardzo fajne dla kobiety. Ja później wychodzę z zabiegu i uwielbiam jak mam kości policzkowe. Zawsze miałam wrażenie, że moja twarz jest jak księżyc w pełni - wyznała Sablewska.

Maja przyznała również, że wizerunek jest ważny nie tylko w życiu gwiazdy, ale i normalni ludzie powinni dbać o swój wygląd, gdyż w dużej mierze przyczynia się on do sukcesów zawodowych. Sablewska w tym kontekście wspomniała swoje początki w show-biznesie:
- Paręnaście lat temu, kiedy mnie Kasia Kanclerz wciągnęła do Universalu ja wyglądałam jak orangutan. Byłam klasycznym brzydkim kaczątkiem. Wiedziałam, że kiedy będę pracować, będę zwracała uwagę na swój wygląd i uczyła się na swoich błędach, to wiedziałam, że dojdę do takiego momentu kiedy będzie dużo lepiej. Wierzę, że każdy tak może i nie trzeba na to wielkich pieniędzy. Trzeba mieć siłę i wiarę w siebie.

Maja  bez wątpienia w czasie pracy w show-biznesie przeszła ogromną metamorfozę. Teraz swoim doświadczeniem w tej kwestii dzieli się z innymi,  czego dowodem jest jej modowy poradnik, a także program telewizyjny "Sablewskiej sposób na modę", który wkrótce pojawi się na antenie TVN Style.
Najlepsze stylizacje Mai Sablewskiej:

Brak komentarzy: