niedziela, 10 marca 2013

Socha potwierdza: "JESTEM W CIĄŻY! Czujemy się bardzo dobrze!"

www.pudelek.pl

Socha potwierdza: JESTEM W CIĄŻY! Czujemy się bardzo dobrze!
O tym, że Małgorzata Socha jest w ciąży pisaliśmy już na początku lutego. Aktorka długo ukrywała ten fakt zakładając luźniejsze stroje. W końcu nie dało się już schować brzuszka pod kreacjami. W 5. miesiącu pochwaliła się wreszcie brzuszkiem na imprezie.

Cieszę się, że mogę wreszcie sama to powiedzieć. Jestem w ciąży i czujemy się bardzo dobrze - powiedziała w rozmowie w Dzień Dobry TVN. Bardzo się cieszę z tego. Czasami lepiej nie mówić, żeby niektórych rzeczy nie zapeszać. Więc sobie pozwoliłam na taką chwilę milczenia i ciszy, ale myślę, że najważniejsze to mieć taki czas dla siebie.

Jak myślicie, ile kolorowych magazynów zabiega teraz o jej "ciążową sesję"? Zgodzi się sprzedać takie zdjęcia? 
Socha potwierdza: JESTEM W CIĄŻY! Czujemy się bardzo dobrze!Socha potwierdza: JESTEM W CIĄŻY! Czujemy się bardzo dobrze!Socha potwierdza: JESTEM W CIĄŻY! Czujemy się bardzo dobrze!

Brak komentarzy: