czwartek, 27 lutego 2014

"BYŁEM PRZEŚLADOWANY W SZKOLE, teraz trafiłem do "Vogue'a"!"


BYŁEM PRZEŚLADOWANY W SZKOLE, teraz trafiłem do Vogue'a!
Świat mody lubi promować oryginalnych modeli i modelki, którzy odbiegają od ustalonego przez branżę "kanonu piękna". Najczęściej są to tzw. "modelki plus size", które noszą na co dzień rozmiary zaczynające się od 38.
Teraz karierę w modelingu robi 22-letni Louis Evans z angielskiego Lowestoft. Chłopak twierdzi, że jako nastolatek był prześladowany przez rówieśników ze względu na swoje rude włosy. Dzisiaj zobaczyć go można m.in. w brytyjskiej edycji Vogue'a, pojawił się również na pokazach londyńskiego Fashion Week.
W miejscach takich jak Mediolan, Hiszpania czy Grecja uwielbiają rudzielców - mówi młody model w rozmowie z Daily Mail i dodaje, że nie zawsze tak było. Zanim skończył 20 lat, Luis cierpiał na trądzik i zmagał się z ogromnymi kompleksami:
Mieszkańcy mojego rodzinnego miasta mają wiele uprzedzeń wobec osób o rudych włosach - wspomina. Kiedy skończyłem 20 lat trądzik nagle zniknął i od tej pory moja twarz jest bez skazy.Coraz częściej byłem w centrum zainteresowania, szczególnie, kiedy przeprowadziłem się do Londynu. Moja mama wciąż namawiała mnie, żebym chociaż spróbował zgłosić się do jakiejś agencji modeli, a ja powtarzałem: "Nie, nie wiem".
Louis ostatecznie się przemógł, co pomogło mu zyskać upragnioną pewność siebie. Obecnie występuje nie tylko w sesjach i na wybiegach - wziął też udział w kampanii społecznej Red Hot, która ma walczyć ze stereotypami wobec ludzi o rudym kolorze włosów.
Zobaczcie, jak się zmienił:
BYŁEM PRZEŚLADOWANY W SZKOLE, teraz trafiłem do Vogue'a!BYŁEM PRZEŚLADOWANY W SZKOLE, teraz trafiłem do Vogue'a!

Brak komentarzy: