środa, 26 lutego 2014

Halejcio trenuje NA LEKACH PRZECIWBÓLOWYCH!



Halejcio trenuje NA LEKACH PRZECIWBÓLOWYCH!
Marzący o popularności celebryci są w stanie zrobić naprawdę wiele, byle tylko osiągnąć cel. Uczestnicy Tańca z gwiazdami narażają swoje ciała na niebezpieczne kontuzje. W ciągu kilku tygodni muszą się nauczyć techniki i figur. Profesjonalistom zajmuje to lata.
Jak niedawno pisaliśmy, Klaudia Halejcio wylądowała już u lekarza. 
Niestety, ciało jeszcze nie jest tak wyćwiczone, by poradzić sobie ze wszystkimi figurami, więc pewnie dlatego to się stało. Od razu pokazałam uraz lekarzowi, zapisał mi leki oraz zabezpieczył rękę specjalnymi plastrami - mówi Twojemu imperium celebrytka. Nie odczuwam tak mocno dolegliwości, więc cieszę się, że nie będzie trzeba odpuszczać dalszych treningów. Niejeden sportowiec musiał walczyć mimo kontuzji, więc myślę, że i ja dam radę.
Na bóle narzeka także Rafał Brzozowski:
Przyznam się wam, że przez kilka pierwszych treningów ledwo chodziłem, i to nie z braku kondycji czy wytrenowania - napisał na blogu. Nigdy nie musiałem całymi godzinami chodzić na palcach. No bo nie robi się tego ani w zapasach, ani w piłce nożnej, ani na nartach, czy podczas biegania. Te mięśnie pracują jedynie w tańcu i to jest bardzo ważne dla balansu.
Na udział w programie z pewnością nie narzeka Karolina Szostak.

Halejcio trenuje NA LEKACH PRZECIWBÓLOWYCH!
Halejcio trenuje NA LEKACH PRZECIWBÓLOWYCH!Halejcio trenuje NA LEKACH PRZECIWBÓLOWYCH!

Brak komentarzy: