środa, 26 lutego 2014

Krupa: "NIE WRACAM DO POLSKI"

Krupa: NIE WRACAM DO POLSKIAgencja FORUM
Ostatnio pojawiły się pogłoski, jakoby Joanna Krupa, rozczarowana coraz gorszą formą reality show The Real Housewives of Miami, w trosce o swoją karierę próbowała dogadać się z TVN.Zobacz: Marzy o reality show W POLSCE!
Fotomodelka tak się zaniepokoiła plotkami, że postanowiła czym prędzej je zdementować. Widocznie uznała za krzywdzące posądzenie, że szuka pracy w Polsce.
Moje życie zawodowe toczy się w Ameryce - zapewnia w rozmowie z Faktem. Musi przyjść naprawdę super oferta z Polski, bym ją przyjęła. Nie miałam okazji rozmawiać z TVN od czasu Top Model. Za pośrednictwem mojej agentki otrzymałam kilka propozycji udziału w programach rozrywkowych, jednak moje zobowiązania wobec stacji Bravo nie pozwoliły mi na dłuższy pobyt w Polsce. Plotki o reality show w rodzinnym kraju są zabawne.
Cóż najwyraźniej ciągle bardzo zależy jej na tym, by Polacy uwierzyli w jej wielki amerykański sukces.
Moja fundacja Angels For Animal Rescue, promocja ostatniego sezonu Real Housewives of Miami i praca nad nowym projektem pochłonęły mnie do reszty i Polskę miałam okazję odwiedzić tej zimy tylko raz - chwali się w tabloidzie. Chociaż chętnie wracam, moje życie zawodowe toczy się w Ameryce.
Krupa: NIE WRACAM DO POLSKI
Pudelek.pl
Agencja FORUM

Brak komentarzy: