niedziela, 10 marca 2013

Emily Osment

Jak to dobrze mieć brata, który nakręcił przebojowy film! Swemu bratu Haley'owi zakręcona Emily Osment zawdzięcza swój życiowy sukces! Dziś gwiazda jest już popularniejsza od niego!
Najważniejszy w rodzinie Osmentów był zawsze tatuś. Eugene Osment wystąpił w kilkunastu mało znanych komediach, dość często pojawiał się też na scenach kalifornijskich teatrów. Choć nie odnosił znaczących sukcesów, znał wielu reżyserów, scenarzystów i agentów. Razem z żoną, Teresą, chciał zrobić ze swoich dzieci gwiazdy.
Urodzony w 1988 roku Haley Joel Osment już jako trzylatek pojawił się w serii reklam restauracji Pizza Hut. Zagrał też syna Forresta Gumpa oraz pojawił się w serialach "Ally McBeal" i "Murphy Brown". Sławę przyniósł mu dopiero "Szósty zmysł", przebojowy thriller o chłopcu, który widzi duchy. Media od razu zainteresowały się młodym talentem i całą jego rodziną. Malutka Emily już wtedy zaczęła pojawiać się w telewizji. Na ogół opowiadała jednak, jak bardzo lubi swojego brata.
Rok po sukcesie "Siódmego zmysłu" Emily zagrała w reklamie wysyłkowej kwiaciarni, a wkrótce później pojawiła się na planie komedii "Sekretne życie dziewcząt". Zagrała też niewielkie epizody w serialach "Przyjaciele", "Dotyk anioła" i "Trzecia planeta od Słońca". Podobała się widzom, ale mało kto zapamiętał jej nazwisko. "Ciągle byłam kojarzona z moim bratem. Ludzie patrzyli na mnie i mówili sobie: O, to ta mała od Haleya. Postanowiłam to zmienić" - twierdzi Emily.
Sławę przyniosły jej występy w drugiej i trzeciej części komedii sensacyjnej "Spy Kids". "Zagrałam Gerti Giggles, szaloną dziewczynę z tysiącem dobrych pomysłów. To była postać tak charakterystyczna, że trudno o niej zapomnieć" - wspomina Emily. Popularność filmu zachęciła wytwórnię Disneya do zatrudnienia Emily do pomocy przy "Lilo & Stich 2". Okazało się wówczas, że aktorka ma talent i doskonale udaje nawet najbardziej dziwaczne postacie!
O rolę kumpeli Hannah Montana walczyła jak lew. Gdy ją dostała, nie posiadała się ze szczęścia. "Nie wiedziałam, czy serial spodoba się widzom. Grałam jednak ważną rolę i wiedziałam, że w ten sposób zdobędę wielu fanów" - wspomina aktorka. I ma rację. Opowieść o nastoletniej gwieździe rocka spodobała się nastolatkom na całym świecie. Miley Cyrus zdobyła gigantyczną popularność, ale Emily oraz Mitchel Musso również zwrócili na siebie uwagę. "Nie ma między nami zazdrości. Świetnie się dogadujemy. Mitch to mój najlepszy przyjaciel. Miley nauczyła mnie zaś grać na gitarze. Ja jej pokazałam, jak się szydełkuje i robi na drutach" - śmieje się Emily. Gwiazda kumpluje się również z innymi gwiazdami Disney Channel, m.in. Cody Linley'em, Ashley Tisdale i Vanessą Hudgens.
Dziś Emily może narzekać jedynie na nadmiar pracy. Niedawno wystąpiła bowiem - i to razem z tatą - w komedii "Piłkarska mamusia". Film opowiada o kobiecie, która postanawia udawać znanego trenera piłki nożnej, by pomóc swoje córce odnieść sportowy sukces. Z kolei "Dadnapped" opowiada historię nieistniejącego nastoletniego agenta i pewnego szalonego porwania, którego konsekwencje trudno przewidzieć. "Mam nadzieję, że to będzie przebój, a zarazem ciepła opowieść o tym, że każda dziewczynka chce być ukochaną córką swojego tatusia" - marzy Emily. Amerykańska premiera obu filmów odbędzie się jeszcze w tym roku.

Brak komentarzy: